четвъртък, 2 юни 2011 г.

Извинявай - прости ми

Ако можех с едно
"Извинявай" или с едно "Прости ми"
да изтрия следите от неволно изречените думи, то нека ти кажа"Извинявай и Прости ми".
Ако можех да отмия всичката болка, 
която съм ти причинила, то нека ти кажа
"Извинявай и прости ми".
Ако можех да отмия срама който ти нанесох изтичайки две прости думи, то нека ти кажа "Извинявай и прости ми"
Ако можех времето да спра, да върна часовника назад и да започнем всичко от начало казвайки тези две думи...
Ако можех....
Но не мога, мога да ти кажа само ОБИЧАМ ТЕ!
Времето минава, слънцето свети все така силно и ослепително както преди.
Луната от своя страна, образува същата лунна пътека като тази която гледахме с теб  всяка вечер.
И все пак, знам че дори да кажа "Извинявай" - ТИ няма да ми простиш, няма да върнем времето и няма да е отново както преди.
Ако можехме с едно "Извинявай или прости ми", да оправим всички грешки .... но не можем...
И все пак аз нека ти кажа ИЗВИНЯВАЙ!!!!
Тогава ти ще решиш дали можеш да ми ПРОСТИШ!!!!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар